Tura de iarnă: Cu motocicleta în vârful muntelui, pe drum forestier
27/03/2018
Transilvania Motor Ring e “aproape gata”. Dar degeaba – nu e destul de sigur
30/03/2018

Ce-ați spune de-un adventure electric? Zero Black Forest

Zero lansează DSR Black Forest Edition – o ediție derivată din modelul DSR, dedicată europenilor, amatori de plimbări lungi pe motociclete confortabile, cu poziție dreaptă. Are crash-bar-uri, cutii de aluminiu și un parbriz – accesorii ce-ar trebui s-o transforme într-o alternativă la GS sau Africa Twin. Dar e suficient?

Autonomia – foarte importantă când vine vorba de o motocicletă de drum lung este de 262 de km la “viteze de oras” – 60 km/h, deducem noi și 125 pe autostradă. Așadar, dacă vrei să pleci din București la Vama Veche pe la Călărași, trebuie să te oprești la Băneasa ca să faci “plinul”. Dar cum la Băneasa (un sat, pentru cei care nu știu zona) nu găsești “stații de încărcare nivelul II, foarte populare în Europa” – după cum anunță producătorul, lucrurile se complică. Altfel, o pauză de-o oră ți-ar asigura aproximativ 150 de km.

Cuplu – aici stă foarte bine, cu 146 NM. Un R1200GS, de exemplu, are 125 NM.

Greutatea – n-avem date privind masa motocicletei, dar un DSR standard are 210 kg. Black Forest, cu accesoriile de touring, trebuie să fie mai grea – să zicem 220-230 kg.

În echipare intră:

Charge Tank (optional)
Cutii de aluminiu
Parbriz inalt
Șa touring
Crash bar
Proiectoare LED
Protecție de far

Motocicleta e disponibilă în showroom-uri din aprilie, în număr limitat. N-avem prețul, dar dacă un DSR standard costă în Germania 18.790 euro, ediția de touring ar trebui să fie in jur de 21.000.



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.predoi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.