2019 KTM 790 Adventure. La prima vedere | Walkaround
12/11/2018
2019 BMW S1000RR. La prima vedere | Walkaround
14/11/2018

2019 Honda CB650R – La prima vedere | Walkaround

EICMA 2018 | În sfârșit, Honda are un naked de clasă medie. Adică aveau și până acum un CB650F, pe care l-am încercat și noi anul ăsta. O motocicletă bună, dar, cumva, fără sare și piper, eclipsat de rivalii de la Yamaha și Kawasaki. Dar lucrurile sunt pe cale să se schimbe cu noul CB650R. 

După ani de zile de boturi ascuțite, Honda se întoarce la farul rotund și propune o motocicletă cu alură Cafe reinterpretată. Unii ar spune că aduce a Husqvarna 701 Svartpilen, dar varianta certă e că urmează liniile Neo Sports Concept, iar prima motocicletă Honda derivată din acest concept este CB1000R, lansată anul trecut. Da, încă suntem datori cu un test. 

Mai jos, un walkaround video și primele impresii de la EICMA.

Lăsând la o parte designul, care întotdeauna va fi discutabil – fiecae cu gusturile lui -, noul CB650R este mai ușor cu 6 kg față de CB650F, datorită cadrului redesenat. Furca este o Showa de 41mm – furcă întoarsă, cu funcții separate. Honda a mai optat pentru etrieri radiali și discuri flotante, ceea ce ar trebui să asigure o frânare de top 

Poziția aduce puțin a motard. Adio, poziție de naked clasic. De acum stai puțin mai în față, strângi bine rezervorul între picioare și te simți gata să tragi de accelerație. E o poziție de pilotaj mai sportivă față de cea cu care eram obișnuiți. Ghidonul s-a dus puțin mai în față și o idee mai jos, în timp ce scărițele sunt mai în spate și mai sus. Înălțimea șeii – 810 mm. 

Cadrul a fost regândit pentru un feedback mai bun, iar masa totală este de 202 kg, cu plinurile făcute. Autonomia, cu rezervorul de 15,4 litri plin, este de peste 300 de km, anunță producătorul. 

Motorul se turează cu 1,000 de rpm mai mult față de cel de pe vechea generație, ceea ce asigură un plus de putere. Acum avem 95 de cai și 64 Nm. Modificările de la admisie și evacuare asigură un sunet mai grav, deosebit, spune Honda – abia așteptăm s-o auzim. 

2019 CB650R

Honda a schimbat display-urile tuturor motocicletelor din clasa medie – așadar avem display nou și la CB650R. Și nu arată rău deloc. 

Mai mult, Honda CB650R poate fi limitată la 35 kW, astfel încât să poată fi condusă de cei care au categoria  A2. Noua CB650R va fi disponibilă la primăvară în România, iar test-ride-ul este deja confirmat. 

2019 CB650R

2019 CB650R

2019 CB650R

2019 CB650R

   



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.adventure

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.