Tu te simți în siguranță în trafic? Despre viteză, vorbit la telefon și agresivitate pe șosele
31/10/2018
De sezon: Moto-Hub îți preia și returnează motocicleta pentru operațiuni de service
02/11/2018

2019 BMW S1000RR – Tehnologie shiftcam și 207 CP. Iată specificațiile




Neoficial, dar probabil adevărat. Cineva a dat drumul pe net fișei tehnice a noului BMW S1000RR – una dintre cele mai anticipate și interesante motociclete ce se va lansa anul acesta la EICMA. De pe acea fișă tehnică aflăm că noul S1000RR este o motocicletă nou-nouță, de la motor la cadru și design și nu doar un update și că motorul vine cu tehnologia ShiftCam – distribuție variabilă a supapelor – aceeeași tehnologie folosită și la noul R1250GS. 

Iată specificațiile, așa cum reies din fotografia de pe Twitter:

  • motor cu patru cilindri în linie, 999 cmc. Putere: 207 cp la 13.500 rpm. Cuplu: 113 Nm la 11.000  rpm. Motorul dispune de tehnologia Shift-Cam, deschidere varibilă a supapelor, ce ar trebui să ofere mai mult cuplu în zona mijlocie de turație
  • Masă totală, cu rezervorul plin, gata de drum: 197 kg. Pachet M: 193,5 kg
  • Înălțime șa: 824 mm
  • Viteză maximă: 299 km/h
  • Volum rezervor: 16,5 litri
  • Echipare standard: BMW Motorrad Race ABS, ABS Pro, 4 moduri de mers, DTC (dynamic traction control), HSC (Hill Start Control), Shift Assist Pro, TFT Display, Semnalizări LED, Far LED
  • Echipamente opționale: Componete M Carbon, Scărițe M, Manetă de ambreiaj M, mai multe tipuri de parbriz, șa înaltă/joasă, M Datalogger, M Laptrigger, M Cover Kit, M Calibration Kit, Tank Bag, Rear Bag

Așadar, motocicleta este nou-nouță – motor, cadru, design – toate au fost schimbate. Un cadru nou ar putea duce la o motocicletă mai manevrabilă și mai compactă – iar dacă ne uităm la fotografii, noul S1000RR pare mai “mic” decât predecesorul. 

Din punct de vedere al designului, BMW a renunțat la farurile asimetrice, până acum emblematice pentru acest superbike și a ales două faruri LED de acceași dimensiune.

Acum 10 ani, lansarea primului S1000RR a avut un impact foarte puternic în lumea superbike și a dat un restart imaginii BMW pe plan global. Suntem curioși să vedem ce se întâmplă în acest an, odată cu schimbarea generației. 

Săptămâna viitoare vom fi la EICMA – salonul de la Milano, de unde vom aduce informații, interviuri și analize, și unde vom acoperi toate noutățile care contează. Urmăriți PeMotoare și DriveMag Riders. 



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.